torsdag en dag kvar till helg.

Ja äntligen det får mig att fundera på varför man får skolångest varje
söndag egentligen för veckorna går ju så sjukt fort. I dag satt jag och
snackade med några killar innan sista lektionen vi diskuterade hur vida
jag inte gillar att åka komenalt men ärligt vem gillar det när det finns
andra sätt att åka på. Men det ända du tyckte var att jag e bortskämd
för det men det e jag inte så det kan dom dröma om. Sen tyckte dom att 
jag e lite smått korckad för jag sa något om att vissa gamla har kissat på 
bussar och spyt på tunnelbanans sätten, äcklit elr vad?. Sen sa någon att
jag säkert vill flytta till usa oxå och det vill jag så jag sa ja typ till LA elr miami 
och gifta mig rik det sista var lite på skoj. Men sen satt dom killarna och skrek 
att jag e wb anna anka och kallade mig Hannah anka skit länge jag sa att jag inte 
alls vill vara som henne för det vill jag inte men dom gav säg inte förens jag sa att
jag drev så det var allt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0