ISSE DEL 1.

Han föddes i juni den 16 för att vara exakt sen när han var åtta veckor på dagen samma dag blev han vaccinerad så han var lite skakis. Dagen var en måndag den 10 augusti fyra dagar förre jag blev 14. Mamma, pappa och olivia hade varit i väg ett tag men när dom kom hem hade dom en överraskning med sig hem till mig.                                      
-  Hej vi är hemma nu Hannah och tim, sa mamma och pappa lite   hemligt.                                                                                                
-Hej mamma,  hej pappa! Ropade jag glatt.                                   
-Kom det är någon som vill träffa dig, svarade mamma......................



Bebyn i dag när jag kiliade honom sååååååååååå söööööt♥♥♥
love him soooo cute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0