för mycket plugg -.-

Ja hela åttan har varit pluggplugg och mer plugg också har jag en häst
som ni vet fast hon är ofc viktigast men jag får inte ha kvar henne om 
jag inte får bra betyg, inte heller om jag kommer försent till skolan osv.
Jag VILL bo på landet med frida ofc. skulle jag kunna rida när jag vill,
ta hand om henne när jag vill och byta skola vfr jag känner för det vet
jag inte eller jo just nu har vi sämsta schemat så ja ni fattar...? Men idag
var vi på askungen på unga dramaten den var om gjord alla var typ
psykopater? Ja helt sjukt, men jag shoppade mig glad sen i vällingby.

Bilder kommer i morn. Just fick hem en katalog om språkresor som jag ska
titta i nu för övrit ser jag på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0